Aktuelt

TRE TIPS FOR Å LYKKES MED PROFILARTIKLER I 2021

Her er våre tre viktigste råd for å lykkes med produktmedia i en ny hverdag.

Produktmedia er selskapets visuelle identitet satt ut i praksis. Legg en plan sammen med leverandøren din og tilpass produktvalget etter den. Bruk leverandørens ekspertise for det det er verdt! Det er lett å tenke på produktmedia som en mindre viktig markedsføringskanal, men dette er en milliardindustri og de beste i bransjen er dyktige fagfolk. Like viktig som å vite hva du skal velge, er å vite hva du skal droppe.

Ikke gjør innkjøp på autopilot. Strammere budsjetter krever bedre innsats. Sett deg inn i hvilke nyheter som er relevante for ditt selskap og still krav til leverandøren. Våre kunder kjøper heller færre kvalitetsprodukter som blir brukt mer. Det finnes nyheter innen alle varekategorier som leverandøren din bør kjenne til og gjøre deg oppmerksom på.

I 2021 bør miljøvennlige profilartikler finne sin plass i alle virksomheter. Veien fra sporbarhet og god dokumentasjon til Greenwashing er kort og krever et årvåkent øye. Vi har forsøkt å beskrive våre viktigste sjekkpunkter.

Vil du ha mer info? Les mer om hva vi gjør!

Har du flere spørsmål eller trenger vår hjelp, er vi her for deg.

Del gjerne:

Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter